ابتدا اشاره ای داشته باشیم به نماد اعتماد الکترونیکی. نماد اعتماد الکترونیکی منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) برای مدت دو سال صادر می‌گردد.

با عرض تاسف بعضی سایت‌ها صرفاً از تصویر نماد اعتماد الکترونیک استفاده میکنند و این نماد حالتی فریبکارانه برای آن‌ها دارد که بنا به ضوابط در صورتی که این تخلف در سایتی دیده شود مورد پیگرد قانونی خواهد بود.

دقت کنید که این وقتی بر روی این نماد قرار می‌گیرید قابلیت کلیک شدن را داشته باشد و بعد از کلیک بر روی آن میبایست بتوانید داخل سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک بشوید که با آدرس اینترنتی  https://trustseal.enamad.ir/  شناخته می‌شود.

داروخانه آنلاین دکتر اعلائی با برند آدارو (Adarou.com)دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره بوده که در این آدرس قابل مشاهده است.

https://trustseal.enamad.ir/?id=177504&Code=J3QQBHnSqAUi0JtEZX7f

همچنین همه کالاهای آدارو از شرکت های پخش و وارد کنندگان قانونی تحت نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت خریداری و فاکتور میشوند.

ارائه مجوز فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای به طور سختگیرانه توسط معاونت غذا و دارو انجام میگیرد که داروخانه دکتر اعلائی این مجوز را داراست و تصویر آن در زیر خدمت شما ارائه می گردد.